ソーシャルディスプレイ
ソーシャルプラットフォームが新しいフォーマットをリリースし、Novaはそれらをオープンウェブ用に変換するツールを提供します
Novaは、ブランドに対して、今までのディスプレイ広告、プログラマティック広告、モバイル広告の在庫で掲載できる、遥かに効果の高いソーシャルメディアからのインスピレーションに基づく広告フォーマットを提供します
Novaソーシャルディスプレイの各フォーマットは、通常のディスプレイ広告のパフォーマンスを劇的に凌駕し、通常5倍から7倍のCTRを実現します
カルーセルは、複数の画像素材を1つの広告ユニットで大きなスライドショーにまとめ、ギャラリーのような効果を実現します。カルーセルは、製品にスポットライトを当てたり、複数の価値提案を1クリエイティブ内で構築するのに理想的です
Novaのカルーセルは、平均して30%のスライド完了率と1%以上のエンゲージメント率を誇ります
静止画は、すべての業種において最も人気があり、最も馴染みのあるソーシャルディスプレイのフォーマットです。静止画広告はすべてのソーシャルプラットフォームで一般的です。 Novaの静止画ソーシャルディスプレイはクリックとコンバージョン目的に最適で、平均0.5%のCTRを実現します
動画、特に縦動画は、Tiktokのようなプラットフォームの登場以来、シェアが急増し続けています。Novaのソーシャルディスプレイの動画フォーマットでは、300x250のディスプレイ在庫を用いてよりサイズの大きな動画広告を掲載できます。平均して動画の視聴完了率は35%に達し、ビューアビリティを向上することでより高い完了率も実現可能です
Carousels allow for a gallery effect, combining photo assets into a larger slideshow all in a single ad unit. Carousels are ideal for spotlighting products or building a multi-point value proposition.
Carousels boast a 30% completion rate with an over 1% engagement rate, on average.
Photos are the most popular, and most familiar Social Display format across all verticals. Photo ads are common across every social platform, and work well as Social Display Units tasked with driving clicks and conversions, delivering a CTR of .5% on average.
Video, particularly vertical video, continues to experience a groundswell of use since the launch of platforms like Tiktok. Nova’s Social Display video format allows you to run full video ads in current display inventory, going beyond static images. On average, videos see a 35% completion rate, maybe higher depending on viewability.
簡潔なメッセージでエンゲージメントを高める
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ソーシャルメディアでリーチできないユーザーにリーチ